Thursday, August 6, 2009

24.banyak

ada setengah blogger yang ada banyak blognya...ada 2,5,10 ada juga 20 blog...banyak kan..mereka ada sebab yang tersendiri antaranya blog lama dia ada masalah teknikal spt susah upload photo,susah orang nak komen dll....sebab yang lain pula..dia dah boring dengan blog lama jadi dia buka lah satu lagi blog...ada setengahnya pula buka blog satu lagi adalah untuk peribadinya sendiri spt blog diari..jadi dia seorang je dapat masuk....sebab lain pula dia dia minat banyak perkara spt dia minat sukan jadi dia bukalah blog sukan...dia juga minat kumpul barang antik,jadi dia buka lagi satu blog koleksi barang antik...dia juga minat tulis cerpen,jadi dia buka lagi blog untuk dia tulis cerpennya..yang jadi masalahnya adalah adakah dia boleh updatekan semua blog-blog itu...nanti takut akan timbul perasaan jemu dan akhirnya blog nya mati begitu saja...yang kejar tak dapat,yang di kendong keciciran..

6 comments:

Jard The Great said...

hmm.. ku ade 3 blog.. tp satu je yg bole org view.. ehehe..

salam singgah dari ku.. ;p

Anonymous said...

sayerrrrrrr la org yg suke wat blog byk2 pastu sesuka hati pindah randah..motif?? tah tak serasi ngan blog tu or dah meluat kot..hahaha..tp yg pasti sy selesa dgn blog sy skang ngeeeeeeeee...

mohad said...

jard...dua lagi tu..awak sorok kan..

mohad said...

jiejah...semoga blog sekarang tu dapat kekal lebih lama lagi..

NuR HIdAYah SaID said...

SALAM...
NAK UPDATE BLOG NI SEBENARNYA KENA IKUT KEADAAN GAK, KDG2 KLU ADE KOMITMENT LAIN TU YANG BLOG JARANG BERUPDATE, N IKUT KEADAAN SEMASA...CTH: KLU TGH GILA BOLA.. SO BLOG SUKAN BERUPDATE LA TAPI BLOG YANG LAIN2 SUNYI TAK BERUPDATE LA KEJAB.

mohad said...

nur hidayah...w'slam....betul tu... ada yang mengikut musim kan....